۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۶۳۴۰۵۶

تشییع با شکوه حاج قاسم در پایگاه انقلاب | آخرین زیارت سردار اسلام در قم

تشییع با شکوه حاج قاسم در پایگاه انقلاب | آخرین زیارت سردار اسلام در قم
مراسم وداع با پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور تماشایی و چشمگیر مردم و خروش منتقمان خون این شهدای والامقام در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم وداع با پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور تماشایی و چشمگیر مردم و خروش منتقمان خون این شهدای والامقام در قم آغاز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پیکر مطهر این شهیدان بزرگوار ابتدا مهمان حرم مطهر بانوی کرامت بودند، سپس از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران تشییع شدند.

علما، اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه قم به همراه عموم مردم انقلابی و شریف شهر مقدس قم در این مراسم باشکوه حاضر شدند و ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار با آرمان های این شهدای گرانقدر میثاق بستند.

مردم شریف، ولایتمدار و انقلابی قم با حضور گسترده و عظیم خود و سر دادن شعار کوبنده «مرگ بر آمریکا» به آمریکای جنایتکار اعلام کردند که انتقام سختی در انتظارش است.

مراجع تقلید و علمای بزرگ حوزه علمیه قم هر کدام در بیانیه های جداگانه شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان را تسلیت گفته اند و همه حوزه های علمیه در غم و اندوه شهادت این شهید والامقام فرو رفته اند.

پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی پس از تشییع باشکوه در اهواز، مشهد مقدس و تهران به قم مقدسه وارد شد و پس از آن نیز به شهر کرمان منتقل شده و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است، پس از تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران مراسم بزرگداشتی با حضور پیکر شهید مظفری نیا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود و حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در آن مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات